Bingo FM Bingo FM Bingo FM Bingo FM

- advertentie -

Fornuis in brand in Kanaleneiland, één persoon naar het ziekenhuis

UTRECHT - Een bewoner van de Utrechtse wijk Kanaleneiland is naar het ziekenhuis gebracht nadat een gasfornuis in brand vloog. Vermoedelijk heeft de persoon rook ingeademd.

Het brandje was rond 16.30 uur op de derde etage van een flat op de Marco Pololaan. Volgens een brandweerwoordvoerder ging het om een klein incident, het vuur was snel gedoofd.

Toch moest n persoon met de ambulance mee naar het ziekenhuis. Twee kinderen die ook in de woning waren, zijn ter plekke gecontroleerd door ambulancepersoneel.


Reageren op dit bericht? Mail naar nieuws@rtvutrecht.nl.




Nieuwsoverzicht uit de Domstad

- advertentie -
- advertentie -
- advertentie -
- advertentie -